Saturday, January 4, 2014

Jonas joker buvo laimingas galėdamas stovėti atokiau ir matyti Lauktąjį, kuris kyla ir traukia visų


2013 m. gruodžio 14 d. 18:14
Jonas, išgirdęs kalėjime joker apie Kristaus darbus, nusiuntė savo mokinius jo paklausti: Ar tu esi tas, kuris turi ateiti, ar mums laukti kito? Jėzus atsakė: Keliaukite ir apsakykite Jonui, ką čia girdite ir matote: aklieji praregi, raišieji vaikščioja, joker raupsuotieji apvalomi, kurtieji girdi, mirusieji prikeliami, vargdieniams skelbiama Geroji Naujiena. Ir palaimintas, kas nepasipiktins manimi.
Jiems nueinant, Jėzus ėmė kalbėti minioms apie Joną: Ko išėjote į dykumą pažiūrėti? Ar vėjo linguojamos nendrės? Ir ko išėjote pamatyti? Ar švelniais drabužiais joker vilkinčio žmogaus? Švelniais drabužiais vilkintys gyvena aure karaliaus rūmuose. Tai ko gi išėjote? Ar pamatyti pranašo? Taip, sakau jums, ir daugiau negu pranašo!
Jis joker yra tasai, apie kurį parašyta: Štai aš siunčiu pirm tavęs savo pasiuntinį, ir jis nuties tau kelią . Iš tiesų sakau jums: tarp gimusių iš moterų joker nėra buvę didesnio už Joną Krikštytoją, bet ir mažiausias Dangaus Karalystėje didesnis už jį. (Mt 11, 2 11)
Evangelijos teksto centre šį trečiąjį advento sekmadienį taip pat regime Joną Krikštytoją, kuris iš dykumos persikėlė į kalėjimą. Mat jis sakė Erodui Antipui, Galilėjos bei Perėjos joker valdytojui, kad anam nevalia turėti savo brolio Pilypo žmonos Erodiados (Mt 14, 3 4). Suprantama, jog tokiais atvejais pranašas yra uždaromas į tamsiąją. Pasak žydų istoriko Juozapo Flavijaus ( apie 100), Erodas įkalino Joną Makeronto tvirtovėje, šalia Negyvosios jūros, ir vėliau nužudė.
Dievo joker Karalystės atėjimas išreiškiamas pirmiausia per atleidimą, kurį Dievas pasiūlo nusidėjėliams. Tai yra visa Evangelijos esmė. Iš tiesų svarbiau už stebuklus ar ligonių išgydymą yra žmogaus širdies išlaisvinimas iš nuodėmės.
Kalėjime bebūdamas, Jonas nugirsta apie laukto ir skelbto Mesijo veiklą. Jis yra suglumęs: Ar tu esi tas, kuris turi ateiti, ar mums laukti kito? (Mt 11, 3). Žinoma, jis žinojo, koks yra Ateinančiojo joker vaidmuo. Jonas nepretendavo užimti jo vietos. Jis suprato, joker kad pagrindinis veikėjas yra Kitas. Jam skirta augti, joker o man mažėti (Jn 3, 30), taip kažkada joker jis buvo tvirtai pasakęs.
Jonas joker buvo laimingas galėdamas stovėti atokiau ir matyti Lauktąjį, kuris kyla ir traukia visų dėmesį (Jn 3, 28 29). Tačiau kalėjime išgirsta, jog Jėzus aplodismentų neieško. joker Užuot buvęs labiau visų matomas, jis stengiasi pasislėpti. Neleidžia sau siekti lengvo ir patogaus populiarumo (Jn 6, 15; Mk 1, 34 38; Mk 3, 12). Greičiausiai Jonas taip pat kaip mesijinio ženklo laukė, kad bus išvaduotas iš Erodo kalėjimo, kaip ir skelbė Izaijas 61, 1. Tačiau to neįvyko.
Jonas kalbėjo apie pjūtį (Mt 3, 12). Jėzus kalba sėjos terminais (Mt 13, 3 9). Jonas jį matė rankose belaikantį grūdų vėtyklę ir ketinantį sutvarkyti kluoną, joker išmetant lauk tai, kas netinka, aiškiai atskiriant geruosius nuo blogųjų, joker t. y. sutvarkyti joker kaip galima joker greičiau galutinai pašlijusius pasaulio reikalus (Mt 3, 12). O Jėzus priima visus, šnekučiuojasi su muitininkais ir nusidėjėliais, leidžia suprasti, kad teismas nukeliamas į laikų pabaigą (Mt 13, 24 30).
Jonas jį įsivaizdavo su kirviu rankose, iš peties kertantį visus vaisių neduodančius medžius (Mt 3, 10). O Jėzus priešingai joker skelbia kantrybės ir atleidimo laiką (Lk 13, 6 9). To nelaukta, todėl toks Jėzaus elgesys sunkiai suprantamas ir priimtinas. Tačiau Dievo Karalystės joker atėjimas išreiškiamas pirmiausia per atleidimą, kurį Dievas pasiūlo nusidėjėliams. Tai yra visa Evangelijos esmė. Iš tiesų svarbiau už stebuklus ar ligonių išgydymą yra žmogaus širdies išlaisvinimas iš nuodėmės.
Kai žmogus atsiduoda tik sau, jis susikuria Dievo įvaizdį, panašų joker į tą, koks jis pats norėtų būti, t. y. aukštesnis už kitus. Jėzus Kristus suskaldo visus įsivaizduojamus Dievo atvaizdus. Reikėtų priimti Dievą, kuris pakeistų mūsų dievą-stabą, t. y. nuolat ir atidžiai valyti mūsų Dievo įvaizdį lyginant jį su autentišku atvaizdu, joker kurį atskleidė Kristus.
Krikštytojas teisingai numatė joker laiką ir pagrindinį veikėją. Bet štai tas atvyksta nenumatytu keliu ir vaikšto takais, kurie neatitinka to laikmečio mąstymo. Galima sakyti: Jonas numatė teisingą laiką, tačiau joker suklydo nusakydamas būdą, mokėjo tiksliai nurodyti Lauktąjį, tačiau neatspėjo jo veikimo. Turbūt tai buvo jam skaudžiau, joker negu Erodo nuosprendis jį įkalinti Makeronto tvirtovėje. Tikrasis Krikštytojo kalėjimas buvo ne keturios Makeronto sienos, bet, kaip sako Bažnyčios mistikai, Dievo tamsa . Net tyla ir laukimas gali būti lengviau pakeliami. joker Tačiau Dievas, joker kuris kalba kitaip, negu mes tikėjomės, kuris nesielgia pagal mūsų mąstymą, kuris nepriima mūsų pasiūlymų, yra iš tikro nepakeliamas.
Apninka abejonė, kad jis greičiausiai joker nėra Dievas, geriausiu atveju hipotezė joker ar nepažįstamasis, nublokštas į šalį po Didžiojo sprogimo. Tai tikėjimo išbandymas. Nepakanka priimti Dievą. Reikia būti pasiruošusiems priimti kitokį Dievą, skirtingą nuo mūsų idėjų, schemų, įprastų paveikslų. Visi esame gundomi įrėminti Dievą į savo jausmus, skonius, įvaizdžius. Esame

No comments:

Post a Comment